Интерфейс арқылы үрдістерді “жолда” орнату және өзгерту. Скрипттер түріндегі қосымша бизнес логика. Негізгі қызметтермен интеграция. Үрдістерді кестеге сәйкес, үрдістерден және оқиға болған кезде қолмен іске қосу.
Ақпараттың жоғалуы, кешігуі немесе бұрмалануы алынып тасталады. Жұмыс технологияларын, құжаттарды, байланыстар мен оқиғаларды сақтау. Кез келген деңгейде қол жеткізу құқықтарын саралау, көп факторлы аутентификация.
Бизнесті талдау негізінде қажетті үрдістерді автоматтандыру. Стандартты шешімдерді қолдану арқылы теңшеу.
Үрдістерді орнату, кірістірілген тілде сценарий жазу.
Автоматты хабарландырулар, ішкі хабарламалармен алмасу. Қысқа хабарламалармен (СМС) және электрондық поштамен жұмыс.
Үрдістерді бақылау, жұмыс сапасы көрсеткіштерін өлшеу. Жұмысты орындау және жұмыс ауысымының уақытын басқару.
Есепті құру, соның ішінде docx және html үлгілері бойынша.
Сыртқы қызметтермен, деректер қорымен, файлдарды ортақ пайдаланумен біріктіру. Сыртқы web-қызметтерді шақыру, қолданбалы бағдарламалау интерфейсі (API).
Үлгі бойынша құжаттарды беттеу және тарату. CSV, XML пішіміндегі деректерді импорттау, экспорттау – PDF, CSV, XLSX, DOCX, ODT, HTML, XML пішімдерінде.